Monday, March 24, 2008

Pro nihilo – Skoro inni mogą...

W dzisiejszych czasach każdy głupi może publikować w internecie i prowadzić bloga – strona ta to jawny dowód tej teorii i uwidocznienie mojej raczkującej samokrytyki. Trzeba iść jednak z duchem czasu, a to oznacza potrzebę dołączenia do tej części społeczeństwa, która uważa, że ma coś ciekawego do przekazania potomnym. Ja, co prawda, pewnie nie mam i na dodatek jestem zbyt leniwy, by systematycznie aktualizować ten blog, ale rozumiecie – presja społeczeństwa.

Strona ta częściowo będzie pewnym przedłużeniem tego co z Niemstem robiliśmy na blogu gry fabularnej GolemRPG. Chociaż oczywiście, głównie będę tu pisał o różnych głupotach, które mi przyjdą do głowy, to jednak częściach tych głupot jest właśnie Golem. A, że Niemst zaoferował, że czasem coś o Golemie gościnie skrobnie, więc czemu nie (czym innym oczywiście jest kwestia dotrzymania słowa :>)?

A co właściwie stało się z starym blogiem Golema i czemu zostaje on wchłonięty przez mój prywatny? Nie wytrzymał próby brutalnej rzeczywistości. Pewnym jego założeniem, była publikacja postów co 2-3 tygodnie, które naprzemiennie mieliśmy pisać z Niemstem. Co z tego wyszło i jakie były afekty, każdy może sobie sprawdzić – golemrpg.erpg.pl. Dlatego, gdy podczas przenosin na nowy serwer stron spod szyldu erpg.pl doszło do awarii bloga nie spieszyliśmy się zbytnio do naprawy i już raczej się nam nie pośpieszy. Czy przeniosę co ciekawsze wpisy z tamtego bloga tu? Jeszcze nie podjąłem decyzji, ale chyba tak. Przynajmniej będę miał co wrzucić, gdy już dojdę do wniosku, że skandalicznie długo nie aktualizowałem bloga ;)

I tyle na dziś.

Ps. A co do samego Golema, to ma się w miarę dobrze (czytaj: coś tam dłubiemy).

1 comment:

solfar said...

hey! it seems like you've stopped updating for a while now...so if you don't need it anymore, would you give me your url, pretty please? :)